11 Ocak 2017 Çarşamba

  • TÜP BEBEK MUCİZEME ADIM ADIM 1
    Herşey çok güzel ve yolunda giderken eşimle tanıştık ve evlendik tüm evlilk serüvenim yaklaşık 2 ay içersinde olup bitti.. Derken ufak tefek sağlıksal problemler yüzünden kadın doğum doktoruna gtmiştim ve nedense küçüklüğümden gelen hep bi anne olamama korkusu vardı bende..
    Öyle doktora bi kaç kez gittim neyse ki bende çok önemli bir şey yoktu sadece ufak bir kist zaten zamanla geçti..
    Evliliğmzde herşey güzel giderken eksik tek bir şey vardı oda bebişimiz😢..
    Doktora tekrar gttim hala bebeğim olmuyor diye doktor daha gençsin acele etme olur bak sende hiç birşey yok dedi..ama için rahat edecekse birde eşine test verelim bakalm dedi..:-S

  •  Belkide çok erken di yada acele mi ediyordum bilmiyorum ama sanki birşeyler beni bu konuda uyarıyordu ve artık doktorlardan alamadım kendimi...

1 yorum:

  1. Tşk ederiz bilgileriniz için.
    http://www.tupbebek-merkezleri.com
    www.tupbebek-merkezleri.com

    YanıtlaSil