11 Ocak 2017 Çarşamba

TÜP BEBEK MUCİZEME ADIM ADIM 3
Hayatmmm boyunca tüp bebeğin t sini düşünmemiş insandım..
Hatta nişanlıyken annem demişti ki inş gider gitmez bi oğlun olur ben nasıl sinirlenmiştim hiç unutamıyorum kavga ettim ağladım ben gider gitmez çocuk istemiyorum dedim..
Şimdi düşünüyorum da hiç bi zaman büyük konuşmamak gerekiyor..
Neyse buda burda dursun..
O gün doktor dan çıktık ewe geldik uzandık yanyana ve saatler geçti biz tek kelime etmedik edemedik..
Bu durumda ne yapılır ne söylenir bilmiyorduk.. Sanıyorduk ki evleniyorsun istedğn zaman bebek yapabiliyorsun..
Meğer öyle değilmiş kötü tecrübe ettik...
İlk lafa bem girdim üzülme inşallah olucak bak doktor tüp bebek de daima ümit var dedi, hem daha çok genciz zamanla düzelir herşey hem herşey çocuk mu biz böylede mutluyuz dedim..
Dedim ama nafile eşim ağlayamıyordu ama çok mutsuzdu istersen boşanalım dedi git kendi çocuklarını doğur anne olma hakkını elinden alamam dedi zaten ipler koptu orda ağlama krizine girdim duramadım..
Saçmalama dedim senin çocuğunn olmayacğnı bilseydim yine evlenrdm ben sadece çocuk için evlenmedim seninle iyi günde kötü günde dedik böyle olmaz toparlanıp devam etmeliyiz dedim..
Ve tüp bebekle alaklı tüm yazılanları doktorları tek tek araştırdım okudum derneklere üye oldum bir ivf uzmanı kadar olmasada çok şey öğrenmiştimm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder