11 Ocak 2017 Çarşamba

TÜP BEBEK MUCİZEME ADIM ADIM 6
Ameliyat günü artık durumu ailelerimize anlattık çünkü ikimiz aynı anda ameliyat a girecektik ve dolaysyla birilerinin bize bakması gerekiyordu..
Eşimin ve benim annelermz saolsn geldiler..
Bol dua ettik özellikle bir sırdır bu ama inşallah hepinize deva olur hucurat suresi okuduk tavsiye ederim araştırın bakın hastalklarda çokça okunur Allahn izniyle şifa bulunur..
Neyse malum hastanede önce beni ameliyata aldlar bi saat sonrada eşimi almşlar bnden yumurta toplnınca..
Çok şükür yumurtalarm toplandı ben anestezinin etkisinden kurtulunca yatamadm eşimin kapsnda bekldm çünkü en zoru onunkiydi tese ameliyatı oldu.. O bekleyiş o umut edişi anlatamam kızlar kafanızdan milyonlarca konu geçiyor yok işte yumurtalar boş mu acaba sperm bulunurmu döllenrmi tutunurmu.. 3 saat kadar bekledik sanırım doktor çıktı ve maalesef hiç bulunamdı demiş.. Ben lavaboya gtmiştim annem geldi alıştıra alıştıra ağlayarak kızım bak üzülm Allah tan ümit kesilmez diyo bi türlü konuya gelmio diyemiyor çünkü ben anladm ama duramadm koştum doktorn odasna -nasıl geçti bulundu dimi?
-Transfer nzman olck?
Gibi saçma sapan şeyler soruyorum ve gerçekten soruyorum bunları kafa gitti o an..
Doktor saolsun tak diye yüzüme o esnada -Maalesef sperm bulunamdı tıbben anne olman mümkün değil, tekrar ameliyat olması zor en az 1 kaç yıl beklemek zorunda ama yine bulunamayabilir sonuçta kuyu gibi düşün bi kez su çıkmazsa tekrar bakmann anlamı yok dedi...
Ve tüm bunları ben ağlarken söyledi..
Şoka girdim gerçekten sonra yere düştüğümü hatırlıyorum.. Bayılmışım eşim çıkına kadar kendime zor geldim çünkü güçlü görünmeliydim ağlamycktm ve henüz bulunup bulunmadğyla alakalı konuşmycktm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder