11 Ocak 2017 Çarşamba

TÜP BEBEK MUCİZEME ADIM ADIM 4
Eşim hastalığını çok önemsemedi üzüldü belki ama bana hiç belli ettirmedi..
Ama ben çooook taktım kafama çok üzüldüm o kadar araştrdmki tüm doktorları biliyorum artık eşimin azospermi hastalığını da araştrdm üstüne birde varikosel çıktı..
Aynı şehirde gidebileceğimiz başka bir hastane alternatifi yoktu bende tek başıma hem onu hem çevre illerdeki ni araştrdım..
Sonra ilk gttiğim kadın doğum uzmanım beni bir üroloji doktoruna yönlendirdi yani eşimi..
Orası bize bir ilaç verdi test falan yapmadı hormon falan baklmadı bende kalktım başka bir özel hastaneye gttim orda ki doktor Allah razı olsun çok moral verdi bizle çok güzel ilgilendi..
Hakkını ödeyemeyiz eşim muyane oldu sonra ultrasona grdi hormon ve kromozomlara bakldı 1 ay kullanması gereken klomen verildi..
Derken bu arada tabi ben yine araştrdm ve doktorunda önerileriyle danışarak arı sütü bal polen karışımı eczaneden aldım, sonra keçiboynuzu ve pekmezi aldım, bal, meyve bol bol yedirdim, fındık, fıstık, ceviz, badem herşey yedirdimm ve bekleyiş başladı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder