11 Ocak 2017 Çarşamba

TÜP BEBEK MUCİZEME ADIM ADIM 5
Daha sonra bizim şanszlğmz hç peşimizi bırakmadı gttiğimiz bu hastanede kapandı..
Ve doktorumuzun numarası yoktu ulaşamdk..
Yaşadığımız şehirde başka bi hastane bulduk aslında hastane eskiden çok iyi iş yapardı ama zamanın getirisnden oda nasibini almş ve kapanmıştı sadece tüp bebek merkezi açıktı..
Gittim görüşmeye tek başıma eşimin daima işi olurdu çünkü...  pazartesi gelin başlayalm tedaviye dediler bu kadar erken mi olacaktı. Şaşırdım ama sevindimde bir an önce hasretim son bulacak zannettim akşam eşime anlattm durumu tamam dedi pazartesi gittik konuştuk doktoru da beğendik zaten meşhurdu bu şehirde 20 yıl çocuğu olmayanın bile çocuğu olmştu bu doktor vesilesiyle..
Gonal f iğne verdiler başladık bismillah deyip..
İlaçlarmı devlet karşılamıyordu hemde tedavi maddi manevi yıprattı bizi toplam 15 bin kadar paramız gtti ama zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır dimi..
Ümitlerle devam ettik iki günde bi kontrle gttim iğnelerimi göbekten düzenli olarak hergün yaptım zamanla dozu azalttılar ve yumurta toplamyla mikrotese aynı gün olacaktı..
Bu arada eşime 3 tane semen testi yapıldı sonuç hep aynı sayı sıfır..
Ameliyata son bir gün kalmıştı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder